ゲーム情報(登録されているタグ)
ゲーム配布ページ
英語
日本語
紹介文
A Series of Unfortunate Events is here and it's your job to halt Count Olaf's trail-of-terror. Stop Count Olaf's unmentionable HORRORS with fire, snake bites, leeches, and other wieldy machinations in this fascinating game of logic and deductive reasoning. Too awful of a game? Too scary and dark? Too spine-tingling a premise? Well, then, go play something cheerier.
You've been warned! Do NOT download this game if you can't stand up to Evil!
- Stop Count Olaf in his tracks.
- Full of spine-tingling terror.
- A game of logic and reasoning.
画像
ボリューム
レス一覧
916 名前: 名無しさんの野望 [sage] 投稿日: 2010/06/10(木) 19:35:27 ID:XyNbhGSh
英語版DDのA Series of Unfortunate Events
組み合わせを考えて当てるパズル?
結構夢中になってやっちゃうんだけど、いまいちやり方が分かってなくて
遊んだ方います?
919 名前: 名無しさんの野望 [sage] 投稿日: 2010/06/10(木) 21:08:31 ID:ISWVvDOX
.>>916
ブラウザで遊んだだけだけど、右側に出てるのがヒントで
それぞれの位置で上下左右の位置関係、間の数字が距離をあらわしてる
全部のヒントに齟齬が無いように配置するってパズルだったと思う
ところで、今月スタンプボーナスってあると思う?
971 名前: 名無しさんの野望 [sage] 投稿日: 2010/06/16(水) 11:17:17 ID:0EImheEE
中学生英語すら、ちんぷんかんぷんだけど、Be Trappedが好き。
パズルモード?っぽいのは普通のマインスイーパで楽しめるけれど
アドベンチャーっぽいのは訳もわからずに適当にやってる。
A Series of Unfortyunate Eventsにいたっては
タイトルすら覚えられないし勘でプレイしているw
何がどうして悲鳴が聞こえたりするのかもさっぱり解らないがでも好き。
メモに書き写して翻訳してみたがまるきり要領を得ないし。
地味に遊べるやつも日本語版求むー!